Kids: My Chinta Hati


Okey, lagi tajuk cabaran blog adalah KIDS!

Kids saya buat masa ni, hanya ada sorang je!

Kalau ada rezeki dilain hari, kite terima la seadanya..

ANAK SAYA

Saya di izinkan ALLAH untuk merasai kasih sayang seorang anak. Alhamdulillah, itu adalah rezeki dan amanah ALLAH pada saya. Berat tu, Allah yang bagi amanah! Kalau manusia pun, kita buat bebetul, ni kan ALLAH! InsyaAllah, akan saya berikan semampu nya untuk dia. 

Kerap sangat saya cerita pasal anak saya ni. Tapi jarang citer detail kan??

Namanya Qistina Nur Zahrah. Hasil ilham saya memberi nama. Qistina itu maksudnya keadilan. Sebab dia sulung jadi saya memang nak dia tegas! Itu je dalam kepala saya masa saya bg nama dulu! Saya tanya ustaz, takde yang halang. Tapi bila keluar cakap tak elok bagi nama Qistina, saya akur..Cuma saya tak jadikan itu pangggilan nya dirumah.Nur bawak maksud cahaya dan Zahrah itu bunga, kecantikan. Digabungkan menjadi Keadilan Cahaya Yang Cantik!

Sekarang umur 3 tahun. Alhamdulillah, saya bahagia adanya dia bersama saya!!



Peneman saya jual Shaklee.Penenang saya, tatkala saya susah hati. Jangan tak tau, kalo saya buat muka, dia boleh datang kat saya.. Usap usap rambut saya, dan kata.."Mami kenapa ni..Mami jangan mcm ni ye..Nina sayang mami tau!"

Indah nya saya rasa.. 

Anak saya..Chinta Hati saya

Farqistina

Mami far
0125716112

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment