Dah Lunch??


Hai peeps...

Tajuk photo challenge sambung lagi. Kisah hari ni  pasal LUNCH

Okey, saya hari ni lunch di tadaaa...

Nasi Kukus Ayam Panggang (Cowboy Style)

Kedainya ala ala koboi gitu. Semua ada barang koboi dan lagu lagunya pun oldies. 




Kalau u all ke PD memang tempat ni selalu akan penuh. Dekat sangat dengan ofis saya, so hari ni my friend ajak lunch kat sini. Saya suka sebab ayam panggangnya sangat sedap disertakan lagi dengan sos nya yang pedas pedas.. Memang terangkat habis!




Ini set nye. Ni set standard. Tapi semalam saya makan ayam nye saja. Pilihan air nye ada 3 jenis je, jus tembikai, jus epal dan air mineral.

U all, kalau g jejalan PD boleh singgah yer :)

Okey, itu la lunch saya hari ni (balik terus makan Lecithin)


Far, 
shaklee distributor glamer kat Port Dickson
0125716112 ;)
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment