Peha Besar Buat Wanita Nampak Tak Jelita?


Hi peeps!!

Peha besar memang jadi masalah utama wanita-wanita zaman sekarang! Masalah itu, menjadi punca ramai wanita jadi kurang yakin untuk tampil di khalayak ramai. Siapa ada masalah ini? Huhu, jom kita sesama ucapkan selamat tinggal kat peha besar! Caranya? Jom saya cerita


Cara Mengecilkan Peha Yang Besar:

  • Senaman Untuk Kecilkan Peha
Yes, untuk kecilkan peha, anda harus rajin buat senaman! Kerana, lemak yang berkumpul disitu sangat susah untuk di nyahkan tanpa senaman yang berterusan. Antara senaman yang boleh dilakukan adalah Squad. Ada lagi beberapa senaman yang bersesuaian boleh refer pada entry saya sebelum ni. Kecikkan drumstik. Harus sangat rajin untuk dapatkan hasil yang sangat bagus.


  • Amalkan Pemakanan Yang Sihat.
Yang ni memang wajib! kena jaga makan, supaya lemak yang ada tidak bertambah lagi. Kena tahu makanan apa yang tidak sesuai untuk orang berdiet. Kalau teringin sangat, boleh amik dengan kuantiti sedikit. Kena tahu kira kalori juga. Jangan berdiet, sampai anda KELAPARAN!! Amalan macam ni, membuat kan anda mudah nak ambil semua makanan, bila badan still tak kurus!! Kebiasaanya, bila kita betul betul nekad nak kuruskan badan, nak makan makanan yang tak sihat ni pun tak kita tak lalu!Saya juga menulis satu entry untuk diet yang lebih efektif. Boleh baca disini: Punca Diet Gagal


  • Mengamalkan Supplement
Untuk membantu diet anda, dan proses pengecilan peha anda, boleh amalkan Omega Guard dan Herblax. Ianya memang sesuai sangat dijadikan agen pembakar lemak dan penghapus lemak dalam badan manusia. Omega Guard ni, fungsinya memang untuk membakar lemak. Minyak Ikan yang sangat baik didunia. Kenapa? Sebab, ianya di tapis sebaiknya untuk dapat kan minyak ikan yang sangat berkualiti. Lagipun minyak ikan keluaran Shaklee ni, diambil dari ikan laut dalam yang berkualiti. Oh lagi satu, Minyak ikan Omega Guard ni, tidak datang dari hati ikan tau. Depercayai, kalau minyak ikan yang diperbuat hati ikan, banyak merkuri. Merbahaya!





So ladies, jangan biarkan sesekali peha yang besar buat kita tak yakin untuk tampil ke depan. Jangan biarkan yang besar, akan bertambah besar tau!!

So, ape tunggu lagi, jangan biar lemak terus menimbun di peha anda!

Far 0125716112
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment