Tips Kempis Perut Untuk Orang Yang Malas Bersenam


Assalamualaikum..

Perut buncit memang nampak sangat tak cantik. Tak kira lelaki mahu pun perempuan. Tapi kalau bab perut buncit ni,  perempuan memang sangat lah sensitive. Lebih lebih lagi kalau ada yang tegur, "pregnant lagi ker" padahal anak baru 6 bulan! harus sentap kannn. Nak kempiskan perut memang kene rajin sit up. Tapi kalau rase tak larat saya ada solusinya. 



Kenapa perut boleh buncit?

Perut yang buncit memang ada pelbagai punca. Yang pasti saya yakin sangat, pemakanan yang tak seimbang dan akibat diet yang salah boleh akibatkan perut semakin kedepan. Tambah lagi kalau proses pembuangan yang tak lancar. Kalau nak tahu, lemak diperut lah memang paling payah nak di buang tau. Tapi, pada yang tak gemar nak bersenam, anda perlu lakukan sesuatu. 

Cegah perut buncit dengan mengamalkan makanan tambahan

Antara supplement yang anda perlukan haruslah dari makanan yang boleh membakar lemak seperti Omega Guard Shaklee. Omega Guard adalah minyak ikan yang sangat tulen! Telah melalui proses penyulingan yang sangat teliti untuk hasilkan satu minyak ikan yang sangat hebat di dunia. Bila amalkan minyak ikan secara konsisten, memang sangat membantu untuk bakar lemak di perut. Apatah lagi, minyak ikan ini juga di percayai boleh mencairkan segala lemak-lemak dalam salur darah! Sebab tu, orang Eskimo susah nak gemuk tau! Sebab mereka memang makan ikan dari laut dalam, yang memang terbukti kaya sangat dengan Omega 3! Sebab tu, nak cari minyak ikan harus kena cari minyak ikan yang datang dari laut dalam. Tapi awas! Kene perati jugak, bukan sebarang je minyak ikan bagus. Minyak ikan yang baik kena pastikan bukan datang dari hati ikan. Sebab dipercayai minyak ikan dari hati ikan, terlalu banyak merkuri. So, balik check kandungan minyak ikan korang eh. Nak puas hati, cuba la Omega Guard Shaklee. Memang jamin ketulenan nya.

Bersihkan usus untuk perut kempis

Lagi satu, korang kalau malas nak sit up, boleh la ambil Omega Guard bersama Herblax. Herblax ni, tugasnya adalah detoxs! Buang segala isi perut yang tak penting. Asas kesihatan kan, kat perut. Penyakit nak mula pun, bermula dari perut. So, korang kena detoxs perut, untuk dapatkan perut yang kempis dan flat! Pengalaman saya sendiri, lepas amalkan Herblax dan Omega Guard, saya dapat rasakan perut memang boleh kempis. Tambah pula, ramai customer saya jugak cerita perkara yang sama. 



Kalau rasa nak perut macam gambar kat atas, tapi malas nak sit up 100 kali sehari??Saya rasa anda perlu bertindak SEKARANG. Jangan biarkan perut membesar dan semakin membesar tau. Untuk cerita panjang lagi, boleh la contact saya seperti dibawah:

Far
0125716112
Fb pages: Supplement Farqistina
Ig: Farqistina

See you!!


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

  1. mmg mencabar sgt la nak kempiskan perut.huhuhu

    ReplyDelete